Jag är bra

Nu tänkte jag skriva här igen, för typ 6 gången idag?
Jag förstår inte, antingen skriver jag inte alls eller en dag jätte mycket, haha
aja kan bli så, har väl inte skrivit på länge, och måste få skriva av mig lite :F

Idag i alla fall under vår håltimme gick jag och emelie ner på staden, kikade lite sådär och fixade en väldans viktig sak! skööönt! spikat&klart 5 juni! :b haha aja sen tillbaka till skolan och när vi slutade blev det bussen hem, satt mig här som vanligt ;F sen klippte jag av typ 1-2 cm från mitt hår :D haha, somsagt det blir ju för tusan aldrig av att jag går till friösren, så idag tog jag fram storsaxen! haha aja :b sen tränade jag lite på historian, eller på en tidslinje, resten orkar jag inte, så nu sitter den spikad i där uppe! sen tog jag mig ett bad, sen åt jag varma mackor med mamma (: och nu sitter jag här igen, funderar faktikst på att lägga mig, är lite lagomt trött faktikst =)

Imorgon skulle vi egenligen få sovmorgon men icke!
Det här jädrans slut provet ska hålla på i 3 timmar ;O fast jag blir väl klar efter en!
och det hoppas jag att emelie åxå blir, och det blir hon om jag känner henne rätt! :F
haha aja nu har jag inget mer för tillfället att tillägga :F
Puss på er (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0