Dunderbart skönt

Jag tog mig en sovmorgon imorse istället för idrotten! och vad underbart det är, lätt värt! :)
har umgåts lite med mamma, läst en bok som hon ska ha med sig på lördag :b
det var typ månader sen jag läse i en bok, det är faktikst skoj om boken är bra.. (:
aja sen har jag inte gjort så mycket mer :b jo juste, jag var ner till grannarna under oss och kikade på deras kattungar, åååååååååååh vad sööta dom är, dom har precis öppnat ögonen! :D:D:D:D älskar verkligen kattungar, dom är så äckligt söta :) Jag vill också ha, jätte många, men mamma är inte rikigt på, på det :/ aja :b

Nu strax ska jag och emelie åka till skolan och äta mat :b sen börjar vi 12.40 med språk och sen ekonomi, woho!
vi slutar 15, då blir det handla med far & mor tills imon! (:
ne nu ska jag se vart emelie tog vägen ;O
_____________________________________

 Jag får helt enkelt nöjja mig med Kattis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0