AlanyaVsSunny beach

Tusan vad alla ska utomlands nudå!
Eller inte just nu, men nu i sommar..
Fast det är väl inte så konsigt ;b
men ändå, typ alla ska åka nu i maj.. eller ah juni också eller i Juli som vi :D
Fast jag undrar nu jag,  vad som är populärast i år tro?
Förra året var det ju lätt, utan tvekan; Sunny beach =D
Det hoppas jag att det är i år igen!
Men Turkiet/Alanya börjar ta fatt! ;O
Fast enligt min räkning på folk som ska åka, så just nu ligger ledningen med 3 till Alanya & 3 till Sunny beach ;F
haha, får väl se hur det slutar.. :b alltså inte 3 personer, utan 3 "grupper" av personer ;b
haha aja nu blev det mycket,
Jag som besökt både Alanya och Sunny beach säger lätt Sunny annars hade jag inte åkt dit igen i sommar :b
fast Alanya är jävligt bra det med, hamnen där är paradiset ;F fast det har sina minus med Turkiet också, vilket är folket som bor där, klarade verkligen inte av att vara ute där.. blond och Turkiet funkar inte riktigt ihop ;) annars hade nog Turkiet vunnit..

Tråkigt men sant så har jag inga bilder från Turkiet ;/   det suger bra hårt, för hur fint det är i hamnen med alla "diskotek" går inte att beskriva, man måste upplelva det..  men en liten bild har jag :F på ett utav alla ställen där :b

image125

Detta kallar jag nostalgi på hög nivå (;    (Jag som knäppt bilden ;F)
Det var väl en sådär 5 feta hus med 3 våningar i varje..  här är en våning (;
______________________________________________________________________________

Från Bullan har jag massor med bilder, men inga från självaste partyställerna :/
Fast jag hittade denna på google ;F
image126
På Fenix & Las Palmas hängde jag & Emelie varje kväll under en vecka (:
fast bilden får ju tala för sig själv, det såg inte ut sådär under nattlivet, absolut inte, det är omöjligt att förstå hur det ser ut då :b man kan inte tro att det är samma place under dagen som natten
Jag lovar i år, kommer det bilder, ska knäppa tills minneskortet är slut!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0