10 skoldagar kvar :F hihi

Jag tänkte bara meddela er om att tiden går äckligr fort, fast det har ni nog hört ett antal gånger från min sida men i alla fall, jag satt och räknade lite nyss och kom fram till att vi eller jag och min klass går i skolan i exakt 10 dagar till, innan sommarlovet somsagt =)=)=) väldigt skönt måste jag säga! 10 dagar liksom ;O sjuktlite :D:D
Fast det är 24 dagar kvar till sommarlovet, (nu räknar jag från och med imorgon till den 12 juni, eftersom 13 är självaste dagen) och dom andra 14 dagarna vi inte kommer vara i skolan är vi på APU i 5 dagar, det är helg i 6 dagar och 2 dagar är vi i Stockholm, en dag på grönan och en i rikstan :S:S och 1 dag är vi lediga :F underdunderbart otroligt skönt :D plus att på fredag har vi orientering och den börjar 13.00 :) har vi tur så har vi inga lektioner innan den :)
Jag förstår inte hur vi kan ha så lite lektioner, känns som vi aldrig mer har några ;O men jag klagar inte! :)
Jag menar matte lektionerna slutade vi med för läänge sen! aaaaaaaah vad jag njuter :D
haha aja.
__________________________________

Idag på spanskan fick vi tillbaka vårt prov som vi hade förra veckan, och jag fick 90 av 114 =) Vg, känns skönt!
och på engelskan fick vi tillbaka nationella provet, fick G - , wooohoo ;D;D;D känns bra.
______________________________________________________

Det hemska med att det är så några skoldagar kvar är att vi har så mycket kvar ;O eller jag har^^
Kursprov i historia imorgon
Samhällsprov nästa vecka
Samhällsprov nästa vecka (har en äcklig rest) (FÖRSTA RESTEN JAG FÅTT DETTA ÅR) =)
spanska test
Inläming av nazism (har inte ens börjat) :'/
 3 engelska inlämningar (men jag tror jag skippar dom) (:
1 svenska inläming (fet recenson av en bok)
två bokföringsprov på dator i ekonomi
+ göra klart uppgifterna till tidningen vi ska göra
________________________________________


WOHO säger jag bara! =) lyckat på 10 dagar!
Kommer helt enkelt inte funka!
fast heter man Jennifer Liljeqvist så löser det alltid sig på något vis ;)
_____________________________________________________

SLUT PRATAT OM SKOLAN FÖR DAGEN :)
ÅTERKOMMER MED NÅGOT MER INTRESSANT SEDAN!
PUSS PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0