10 dagar kvar (:

Helluu
vad duktig jag är, som tar mig energin till att skriva ite här,
i alla fall så vaknade jag nyss eller för en sådär 30 min sen,
jag tog mig en nap i 90 minuter, och det var väldigt skönt!
Jag hopppas att det trötta bara var för att jag inte fick mig så mycket sömn i lördagsnatt,
för jag orkar inte om jag ska vara trött hela denna vecka också ;O
aja det visar sig :b
Nu fick jag precis en fin idé av min vän, så strax ska jag byta om lite fort,
och ta mig bussen mot stadens gator och torg
och vidare mot Forsby!
Så blir det lite mys på altan med vattenpipan ;)

Idag i skolan fresten, så hade vi historia först och sen svenska där blev vi indelade i grupper osv, vår klass + a klassen ska göra en tidning, för ekonomi ettorna ;b så idag kom vi med förslag osv..  det kan ju bli roligt! =)
Efter det slutade jag (: 09.40
Underdunderbart skönt!
Vi har typ aldrig lektioner längre ;S fast jag klagar inte! absolut inte ;D  jag njuter dagen!
Fast snäll som jag är, satt jag och väntade på Emelie, och Ida skulle vänta på Tessan också så jag fick mig sällskap ;F haha aja sen tog jag o Emelie oss ner på staden, gick en sväng sen åkte vi hem,
och jag somnade somsagt, fast ne nu ska jag göra annat och gå till bussen,
Vi hörs :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0