Varför ?

Usch vad jag är uttråkad och bara hatar Gävle så äckligt mycket, för tillfället.
Vad gör man här? INGENTING.
Gävle suger, faktikst.
Det finns inget att göra här,
tänk Göteborg :| då hade jag gått på liseberg varje dag tills jag tröttnade,
hade inte situasionen sett ut som den gör idag hade jag lätt följt med emmis dit
och varit på liseberg idag, men nu är det inte så.

Ibland önskar jag bara att allt var annorlunda, precis allt,
att man kunde börja om allt..
men det går ju inte, så man måste göra det bästa av situasionen men det går inte?
Inget blir bättre,
Hur man än gör..
Världen är jävligt orättvis ändå,
men det är klart den måste vara det, tänk om alla hade det precis lika bra och att alla hade allt, det skulle ju inte funka?
Jag önskar att allt såg annorlunda ut, jag vill ändra på så mycket att det är för mycket att det aldrig, aldrig skulle kunna bli så,
men inget ska ju vara omöjligt?
Om en, en enda av alla saker jag vill att ska se annorlunda ut, blev annorlunda,
skulle alla andra saker bli bättre, för en liten sak kan betyda så mycket,
men nu är det inte så heller,
utan allt är tvärtom, så som det inte ska vara..
menmen vad gör det om 100 år?
Inget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0