Jag är kass på dethär

Okej jag hade tänkt att få ner några rader, förstår inte varför jag är så kass på uppdatering, fast det är ju egentligen ganska lätt, tiden finns inte till de, och när det väl finns en liten tid till de, finns inte orken :b
haha aja

Just nu är jag sur, för mina kläder tills imorgon är skit fula, kläningen som jag ska ha är för kort för att inte ha något under, så jag måste ha mina svarta shorts under, funderade på en färg på ett par hotpants men nej.. och skor? smycken? har jag hunnit köpt det? nope, förstår inte hur jag inte har hunnit och hur det redan kan vara skolavslutning imorgon ? ;O har inte fixat en bh eller nått till kläningen heller, så jag måste ha en tröja över imon, för ryggen ser sepe ut med bh:n o kläningsbanden, åååh vad arg jag är, jag som skulle vara fin :( blir skit ful ist, får ta en ful tröja och nå gammla skor, kul!
skitsamma, med alkohol i kroppen ska det funka^^^^
_____________________________________________

och det har hänt så mycket sen jag skrev sist, som jag ska berätta om, men jag hittar inte orken..
Kan säga att dom två veckorna jag var ensam hemma var underbara =)=)=) (mamma kom hem i söndags)
hade folk dygnet runt, utom två nätter :b hur mys som helst, kunde inte bli bättre =)
_____________________________

Min mamma är lite knäpp, eller jag kanske inte ska kalla de knäpp
men hon kom ju hem från Tunisien i söndags efter ha vart där i två veckor,
och imorgon åker hon till Tunisien igen^^^^
hon har inte ens vart hemma en hel vecka,
och vad gör jag?
Jo jag blir glad, för jag älskar att vara ensam hemma =)=) bland det bästa som finns, haha
=))))))))))))))))))))))))
lite läskigt är det, för Emma &co sa att dom önskade att mamma skulle åka iväg nå mer under sommaren,
så vi alla kunde vara här igen..  och så vips så åker hon redan imon :b
men det dåliga är att Emma åker till Gbg på måndag.... så hon missar ju det^^ 
och Monki ska jobba dom två närmsta veckorna..
och säkert emelie med..
och matilda kommer väl leka med sin häst
fast Perssson har nog inte en enda plan :F
haha aja det ska nooog lösa sig =)
___________________________________________

Skolavsluting imorgon, känns konstigt, för jag har inte varit i skolan på hur länge som helst, känns redan som mitt sommarlov började för länge sen..  Jag var senast där onsdag den 28 onde, alltså för 15 dagar sen..  och då dom senaste dagarna i skolan, gjorde vi ingenting? satt vid min dator och dog typ.
Så att vi slutar imon känns jätte knas, menmen jag klagar inte :b
______________________________

USCH VA LÄSKIGT, NYSS ÅKTE 1 BRANDBIL, TVÅ AMBULANSER OCH EN AKUT BIL FÖRBI MITT FÖNSTER.. JAG HOPPAS DET ÄR FALSKT, ELLER INGET ALLVARLIGT.
_______________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0