Jag blir så ledsen :(:(:(

Nu blev jag jäligt ledsen när jag insåg hur tjock jag blivit sen vintern 2006 :(
(fast det har jag insett ett bra tag, men ändå :(:(:(:)
det är helt sjukt :(:(:(
Hur fan gick det till och när?

tex på denhär bilden, kan jag ha dom där jeansen nu? nej
kan jag ha skärpet idag? nej
kan jag ha den vita tjocktröjan idag? nej
kan jag ha henri lloyd jackan utan att se sjuk ut idag? nej
hur kul är det då?
INTE ALLS KUL, FYFAN!!!!!
___________________________

Känns som att jag måste göra något åt det, och jag vet ju precis hur jag ska göra för att göra något åt det,
men finns orken? nej, verkligen inte,
men ändå finns viljan, så det är sjutk jobbigt,
jag menar det är ju inte bara sådär 3 kg som måste bort utan hela 15 kg!!
HUR FAN KAN MAN GÅ UPP 15 UNDER EN SOMMAR?
är inte det onormalt?

Men om jag tänker efter så kanske det inte är så konstigt på tanke att vi äter ute typ jämt och då blir det onyttigt och all annat skit vi stoppar i oss.. + all alkohol ;|
för min bästa vän har gått upp precis lika mkt som mig, det känns iaf lite bra!  haha :b
men ändå, fyfan.
Ne efter bullis jävlar lär jag göra något åt dethär!!
fast efter Bullis? då har jag ju massa planer, jag menar att det får bli när skolan börjar,
finns ju ingen annan tid, tänker inte leva på sallad under sommarlovet, aldrig! =)
haha aja
fresten! jag och Persson räknade ut vårt alkohol intag, för skojskull^^ 
vi räknade årets alla dagar hittils, och det blev 169 med dagen
och av dom 169 har vi druckit alkohol i 33 dagar
och varit nyktra i 136 dagar, och sommarlovet har inte ens börjat..
undra hur det ser ut i slutet på augusti?
I mars drack vi alkohol under 9 dagar, det är fan en tredje del av månaden :|
menmen..
Vad gör det om 100 år?
Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0