Tjingplong!

Idag är det sol och det betyder att jag är på bra humör :)
vaknade strax före 11, vilket betyder att jag sovit i 11 timmar :D
tusan skönt, så nu är jag utvilad, aja åt lite fruksot
och nu har jag varit duktig och noppat ögonbrynen,
filat & målat naglarna ;F känns bra,
väntar på att segsnöret ska vakna nu,
vi skulle typ leka?
Jag måste ut iaf, ut ut ut! ;b
ska träffa far idag också och få fylla på fonen, skönt!
___________________________________________

Iaf jag är ju somsagt taggad till yran, och jag kom nyss på att vad tusan ska min kropp bära där?????
det är ju stora frågan!
Jag måste till staden och leta kläder innan bullis, festival kläder så att säga! :F he he he 
eftersom vi kommer hem från Bullis onsdag natt den 30 juli och på torsda morgon åker vi till yran,
så där blir det snabba puckar!
Hinner liksom inte tvätta eller knappt packa så jag får väl typ packa den väskan innan vi åker :D
och så blir det hem o byta väska! haha, sånt gillar vi!
och inte bara det, vi kommer ju hem från yran på söndan den 3 augusti och det betyder att vi kommer vara ganska skapligt slitna då, så vi får väl vila på måndan för på tisdan fyller min bästa vän 17 år!  och jag ska TA UT TANDSTÄLLNINGEN, EFTER 4 ÅR OCH 4 MÅNADER, wooho! fast egentligen vågar jag inte ta ur den :F :| det har liksom blivit jag & rälsen, hur tusan ska det bli utan den? haha vilka bekymmer jag har :b iaf åter till 5 augusti, jag och persson ska fira 4 års vänskap också! så det blir en hel del den 5 augusti :| men det gillar vi! ah men iaf
dagen efter den stora dagen är det city festen!!! :):):) i 4 dagar, och det betyder att söndan den 10 augusti kommer vi vara typ döda? och det gillar vi ännu mer :b haha sen har jag inga mer planer :D
förutom kryssning någon gång mellan 11 - 19 augusti ;D;D

Schemat ser ut såhär;

15 - 30 Juli: Bulgarien / Sunny beach med världens bästa emelie :):)
31 juli - 3 augusti: Yran med flickorna :):):)
5 augusti: emelie fyller 17, jag & persson firar 4 års vänskap! och ta ut tandställningen ;F;F;F
6 - 9 augusti: city festen!! :):):)
? : kryssning med hela bunten! ;D;D
__________________________________________

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0