Stockholm

Yes, dit ska jag och Sandra idag :)
strax kommer min skjuts, ska träffa Monk och Emma först och så ska vi vänta på Sandra
sen ska vi köpa tågbiljetter till Yran :) Äntligen! ska det bli klart,
sen tar jag och sandra 17.02 tåget mot estockholmo =)
ska bara mysa hos min moster med kusinerna ikväll, äta tacos och så :D
sen imorgon om det är fint väder, vilket det ska vara
åker vi nog in till stan och kikar :b sen på kvällen bio.. :b älskar att gå på bio i Sthlm, deras salonger är såååå mkt större än våra här hemma i lilla Gävle, iaf sen på onsdag ska vi på gröanan :D om vädret tillåter! och på torsda kväll ska vi på bio igen :b tror jag, sen får vi ju se hur det blir med allt,
ska iaf bli äckligt skönt att komma iväg från Gävle i några dagar, och ÄNTLIGEN få träffa mina kusiner och min moster, var 5 månader sist! Har saknat som sååå mycket :D
Ne nu ska jag packa ihop det sista! och ringa min skjuts.
(Jag hatar att packa, vet aldrig vad jag ska ha med mig för kläder, usch)

____

HA DET SÅ BRA HÄR HEMMA,
UPPDATERAR NOG I STHLM SKA VI SE (:
HEMMA PÅ FREDAG KVÄLL!
PUSS
______________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0