Sliten

Jo, sliten var ordet, fest torsda, fedag & lördag känns, fast inte allt för mycket men ändå ;b
 är bra seg,
Nu väntar jag bara på att få nått i magen och att mor min ringer, hennes plan har typ nyss landat? =)

Hon kommer hem idag, efter ha variit i Tunisien i två veckor,
hur det ska gå nu? det får den som lever se,
tror inte jag kommer klara av dethär,
jag verkligen älskar att vara ensam hemma, det är underbart!
Fast det ska ändå bli skönt att få hem mamma, så hon kan laga mat till mig ;F typ
har ju blivit en hel del tacos, det är typ enkelt och gott, 6 av 7 dagar har tacos ätits, men jag klagar inte!
ska lägga in lite bilder sen, hade jag tänkt, 
och skriva om allt skoj som hänt, men måste hitta energin först,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0