SLITEN, var ordet!

Jag skrev att jag var sliten i söndags, vad ska man då kalla dagens "känna"?
Känns som att jag skulle behöva minst två veckor av vila och äta i sin ordning,
under senaste tiden har allt gått i överdrift, fast absolut inget negativt, verkligen inte! tvärtom
men man skulle kunna säga, lite för mycket av det goda, och kroppen tar stryk, det gör den
Jag menar förra veckan blev det alkoholintag tors,fred & lördag, sen blev det slitet sönda & månda och igår tisdag åkte vi på kryssning (berättar om den imon!) =)=)=) och det blev såklart alkoholintag och likaså idag, fast inte till överdrift idag men ändå, när ska min kropp få vila?
Jag menar tosdag imon (den får den väl hinna vila klart då) sen avslutning på fredag! och lördag äre fest!
På söndag vill jag inte befinna mig i min kropp, stackars den :/
lovar att skärpa mig och ta hand om kroppen nästa vecka!
Nu mår kroppen dåligt av lite sömn, så nu ska jag bumsa ner i MIN säng inatt, otroligt skönt =)

Måste bara säga; kryssningen var suuper! fan, lätt roligaste kryssningen jag varit på =)
allt var perfekt =)

pusspuss och godnatt
:)


Jag gillar´t läget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0