sista inlägget för dagen

Det blir mitt sjätte inlägg för dagen,
det är så typsikst med mig, antingen skirver ja inget alls under vissa dagar men sen när jag väl skriver,
blir det en hel del.
Jag har i alla fall som sagt varit hemma idag, suttit här i min pjamas hela dagen förutom när jag tog mig ett bad,
och jag har haft abstinens till och från med det, jag klarar inte av att bara sitta inne en hel dag,
för vad fan gör man?  ingenting!
Jag får typ asper i kroppen om jag inte gör något under en längre period och en hel dag är alldeles för långt för att bara sitta här och dö,
men jag klarade det, woho! men det betyder att jag verkligen måste ut imorgon, ut i friska luften^
och det ska jag!

Jag måste färga mitt hår insåg jag också, så det får bli såfort mor min kommer hem :)
ne godnatt på er!

Fresten, jag hoppas på en lättare sömn idag!
somnade iaf efter sista inlägget inatt,
yber skönt!
haha ne hejdå!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0