Ockelbomarknad ;D

Det var ju såhär iaf,
i fredags tog jag emma och sandra
17.06 tåget till ockelbo, var framme till halv 6
då stog Ronniboy vid stationen och väntade på någon tjej
som kom med samma tåg som oss
så vi gick med dom ;D
Först gick vi till Ronny, var där en liten stund tog en cider :b
sen gick vi över 10 m till Tysk ;D
satt där och drack osv, vääldigt trevligt måste jag säga =)
Vid 9 blev vi hungriga så skulle vi beställa pizza
men pizzadegen var slut, haha ? ;S
så vi fick gå in till "stan" byn eller centrum, kalla de va du vill^
haha aja var iaf emmis, jag, ronny och dendär tjejen :b minns inte vad hon heter :/ (a)
så åt vi pizza på någon returang där :b
och sen tillbaka till Tysk (:
sen funderade vi på om vi skulle ta tåget hem eller stanna
eftersom det regnade där :/ så vi kunne inte va ute,  :/
så vi beslutade oss för att ta tåget hem :b
kom till stan vid halv 12 :b
kikade läget, sen kom monk med bussen =)
kikade läget mer, träffade ems =)
sen tog jag bussen hem vid 1, kände mig helt slut, ville bara hem till sängen :D
haha, och så blev det.
----------------------------------------
Igår lördag vaknade jag vid 12,
ringde upp pappa o sandra som hade ringt,
sen blev det snabba puckar, in i duschen och fixa,sen kom min skjuts ;F
så blev det till stationen tog 14.06 tåget til ockelbo ;b var framme vid halv 3
då gick vi och träffade far o yllvan :b
sen gick vi en sväng runt på marknaden, haha va fult det låter med marknaden :'D
aja så åt vi langos ;D sen satt vi och vilade magen ett bra tag, sen vandrade vi vidare,
köpte med oss baconsnacks :D och brända mandlar, ofcourse, sen gick vi till Tysk :b
andades lite och tog det lugnt,
sen började vi med alkoholintaget, haha och vi tog inte med oss pipan dit, vet inte vad jag tänkte med faktikst
och vi var så sugna, så jag och emma gick och köpte en pipa :'D haha vi är ju för risiga!
sen vid halv 9 kom Monk ;)
så satt vi där, hade trevligt, lyssnade på musik osv :)
så ringde min far kanske 23 gånger och sa att vi skulle komma dit dom var
för dom var med några som ville träffa oss ;b haha
och efter en stund plockade vi ihop oss och gick dit,
fast först gick vi fel eller vi trodde ingången var från öltältet
men haha nej, och hur fan tänkte jag att man skulle kunna komma in därifrån ? :S
haha tänkte nog inte alls,
iaf sen hittade vi ingången ;D så gick vi upp där o satt där ute med dom,
det var väldans trevligt, satt och pratade med någon Helene ett bra tag!
blev riktga kompisar tror jag, gick på toa tsm :'D dansade osv, haha sjukt!
sen gick vi och satt oss med några hon kände, haha fyfan asså!
aja kul vare iaf ;D
hahaha fyfan va illa, när man tänker efter i detaljer, kommer jag på massa saker :'D haha, risigt!
juste jag köpte två öl till mig och persson, och sen när började jag dricka öl?, haha det är ju sjukt äckligt.
men sen gick vi vidare iaf, och när vi kom utanför där, så ramlade Sandor ihop, bara sådär ;O
låg där på backen, och jag blev jätte rädd, för jag sa åt henne o resa sig men hon reagerade inte,
så skakade jag i henne och ruskade på na, men hon reagerade inte iaf ;O så jag blev jätte rädd
sen kom Fredrik så försökte han med, och sen kom en vakt men precis då så vaknade hon till med värsta flinet,
haha hon är så jävla ful :D
Jag tror att Persson drack liiiite för mycket ;) ;O hahah men hon var bra skoj,
kanske var det för vi drack absinthen med 66% ;) haha
Iaf så var vi ute där ett tag, juste jag tröstade någon flicka som var ledsen också, haha fyfan ;'D
men iaf sen till slut gick vi hem vid 3 tiden ;)
eller hem, vi gick till Tysk, somnade så fort vi la ner huvvena,
och jag hade  min skinnjacka som kudde + en tröja och nu är min skinnjacka jätte skrynklig :(
haha ris!
ne det var sjukt kul iaf, hela kvällen :)
Ockelbo är fina grejer ;)
_________________

Idag åkte vi bil hem med far (:
och sen dess har jag inte gjort så mycket,
ne nu lär jag fixa till mig,
hörs sen!
                                                             .          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0