Jomenvisst!

Då var det såhär, att jag blev väldigt trött nu
ska jag sova nu eller skriva?
hum,
jag skriver lite, sen sover jag
haha jag tror jag är sjuk?
haha
iaf
idag har jag och persson varit på staden, kikade lite på kläder, hittade faktikst en massa fint :O
men orkade inte prova något eller så men det kanske kommer? om jag orkar så att säga, hehehehe
sen gick vi till waynes och åt kycklingsallad, mums vad gott det var!
när åt jag en sallad senast?
sen tog vi 6 bussen till mig och la oss i soffan, åt lite av bakverken vi bakade igår :D
+ godis och kikade lite tv,
sen började fotbollen! men den är ju mest bara pinsam, usch, tycker att det är rikigt tråkigt att det går så dåligt för Sverige, jag menar det hade ju varit sjukt kul om dom vann lite :F
aja så vi tog fram pipan ist! satt oss på balkongen, men sen blev det kallt,
gick in och kikade lite i skolkataloger :b hahaha vad kul det är att jämföra med flera års kataloger :D haha
aja sen tog Persson 11 bussen hem :b och jag satt mig här, nu ska jag strax sova.
________________

Igår bakade somsagt jag och persson =) vi skulle ju baka 10 olika saker men när hon kom hit blev vi lite trötta, hehehe
så vi tog cyklen ner till staden, så åkte vi och åt pizza, (tjockis jag vet) efter det åkte vi till godislandet (tjockis igen, jag vet) hehehehe aja efter det cyklade vi till mig :b och bakade!
det blev tre olika saker, cornflakes kakor, eller kan man kalla det kaka? iaf och femminkola + jennifer&sandras bakverk, kom inte på nå bättre namn? aja det blev jäkligt gott iaf :D hehehehehe

bilder på bakverken :D     


Nu blev jag tusan trött! och ska lägga mig, men ni får ha det så bra där ute :)
Pusspuss & godnatt!

FRESTEN DET ÄR 26 DAGAR KVAR, 26 KAN NI FÖRSTÅ? FÖR DET KAN INTE JAG! :D:D:D:D
DET ÄR HELT SJUKT, SNART SITTER VI I BILEN PÅ VÄG TILL ARLANDA,
AAAAAAAAAAAH KAN INTE HETSA NER MIG,
TUSAN I SKOGEN VAD JAG LÄNGTAR!! :):)
ÄNTLIGEN FÅ LÄMNA DEN HÄR SKITEN
I GÄVLE,
usch vad skönt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0