Jag är kär

YEEES SPANIEN VANN ;D;D;D
jädrigt skönt måste jag säga,
jag började "hejja" på Spanien när jag såg den snygge Torres när dom spelade mot Ryssland för någon dag sen, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuv vad snygg han är, jag höll ju på att smälla av, nästan så jag gjorde det,
så när jag såg att Spanien hade en sån snygging i laget var det ju klart att dom skulle vinna! :):):)
Han är typ äckligt snygg :D så nu har jag gått och blivit kär :F hehehehehehe.

Iaf, så tog jag halv 5 bussen till staden, träffade Ems så tog vi bussen upp till fam Liljedahl, men dom hade inte kommit hem :/ men Nilsson var där ;D så vi väntade och väntade, sen kom dom :D
så åt vi mat, underbart gott! verkligen, länge sen jag åt så gott ;D hhehehe Nilsson som lagade!
Det blev kycklingfilé gryta typ med ris och sallad =) mums + fanta och varma minibauegetter ;D
efter det blev det maräng tårta, ojoj, tänkas vilket kalas jag kompå! =)
sen fick jag och emelie pressent, wooho! fick 1 liters absolut päron ;)
mums säger jag bara :b
vid 8 fick vi skjuts hem, och sen dess har jag kikat matchen med min katt :)
sen kom mami hem, och vad jag saknade henne kände jag,
känns som vi aldrig umgås längre, när jag är hemma är inte hon hemma och tvärtom, eller först var hon i Tunisien i tre veckor, sen var jag på kryssning och nu har jag varit i Ockelbo hela helgen och imorgon åker bort i 5 dar..  sen är jag hemma en vecka sen åker jag till Bulgarien i två veckor.. och efter det är jag borta på yran i 4 dar..
Puh, jag ska umgås med mamma hela dagen imorgon innan vi åker! <3
_____________________

Ne jag ska väl sova nu jag, skönt med min säng inatt! =)
Hörs imorgon pinglor!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0