jafan

Nu ska ja försöka att inte vara så ledsen trots eländet :(:(:(:(
hahaha vilket fult ord :'D
iaf, vaknade kring halv ett idag, åt frukost och fixade till mig
sen blev det bussen ner på staden
träffade Fatimaboy så gick vi på staden en sväng,
blev bara tråkiga saker inhandlat som lypsyl, alvedon och hårspray
 sen tog vi bussen till valbo, kikade lite där,
hittade världesn finaste skor som blir mina imorgon
där blev det ännu mer tråksaker inhandlat tuggummi och gel
:D kul va?
sen blev det iaf bussen till staden,
skulle egentligen gå och säga hej till emelie men det blev inte av
juste vi träffade anton en sväng också
aja sen blev det bussen till stan som  sagt, träffade monk och emmis :)
och jag o sandra var hungriga så vi gick till 9an och åt mat :D
kycklingsallad för mig och subway för henne ;)
sen blev det väl inte så mycket mer..
jo juste vi gick till candyland,
sandra skulle ha nå jävlans klubbor ;D
haha aja
ne nu måste jag strax promenera ner till ica
pappa ringde nämligen nyss och bad oss köpa med oss glass!
Jag & Persson ska till far & Yllvan som sagt och kika fotbollen och äta glass ;)
Sverige har ju åkt ur, så det är skitsamma vilka som vinner,
men hoppas fan inte Turkiet vinner, då skulle jag bli lite ledsen :(
haha aja hejdå!!!
_____________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0