Hola guapos =)

Nu har jag nyss duschat och väntar nu på att håret ska torka ^^
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade sådär runt 1 på sörby,
åt frukost och pratade Bulgarien =)=)
sen blev det bussen hem, satt mig här och här har jag suttit,
ska iväg om en timme
och kommer hem igen imorgon någongång  :)

Iaf så tänkte jag berätta om midsommar,
det var rikigt mys & trevligt!
Jag och sandra tog 3 bussen till pappas jobb somsagt på brynäs,
så fick vi välkomsdrinkar :D
och så satt vi ute uppe på den stora altanen i solen och njöt =)
sen var maten dukat så vi åt :b
mkt gott!
sen började foket trilla in :b
tror vi blev 10 st till slut :P
iaf, vi satt där ute och drack, diskuterade, röte pipa, dansade och sjöng :D
hel trevlgt :)
sen vid 12 flyttade vi oss in och fortsatte :b
och vid 1 gick jag och sandra och tog bussen till staden
så vidare mot Forsby med en massa pojkar ;D
fast sen saknade jag min mamma så mycket att jag tog sista bussen hem!
mamma kom ju hem då på natten
och jag var världens gladaste att få träffa henne :):):) <3
Och det var väl den midsommarn det :b
och jag är nöjd :)
____________________           

                     
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0