hej

hehehehe jag är glad :D
typ, bra va?
jag vet inte riktigt varför,
kanske för att vi har så bra planer för helgen, osv osv? :D
Ikväll ska vi till far o kika fotbollen,
imorgon ska vi dricka alkohol, wooooho :D:D:D känns som evigheter sen..
fast senast var ju i fredas, haha aja
och så ska vi på ockelbo marknad :D
och träffa tysken, hem till han, det ser jag fram emot! :D
sen ska vi sova i tält, hehehehe
lässkigt :D men tusan mys!!

och på lördag blire alkoholintag igen :D
och så ska vi hem såfort vi vaknat duscha osv :b
sen tillbaka till tältet :D dricka alkohl osv, sen ockelbomarknad ;D
och hur det slutar sen, får den som lever se ;)
hos tysk? i tältet? hemma ? eller någon helt annanstans? ;D
Jag tror det kommer bli jätte bra hur det än blir med det hela ;D
känns så iaf (:
____________

Det var helgen! =)
för nästa vecka har vi åxå fullspäckade planer ;)
men dom är inte säkra än, så dom avslöjar jag inte, förens ikväll :)
när jag får reda på hur det blir, jag hoppas verkligen det går :)
_______________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0