Hatar att inte kunna somna

Det är något fel,
jag la mig i sängen för ganska precis två timmar sen,
låg där i en timme och försökte somna,
men det gick verkligen inte,
börja tänka en massa, och det blev värre,
hämtade kattis, lekte lite med mobilen,
försökte sova, men det gick inte,
så jag slog på datorn och satt mig här,
nu har jag suttit här i ganska precis 1 timme,
är fortfarande inte trött, känner mig hel pigg,
skit drygt, jag har verkligen aldrig problem med att somna,
förstår inte vad som är problemet ikväll?
jag brukar somna jätte tidigt ju, och på en gång jag lägger ner huvudet,
dethär är jobbigt, jobbigaste jag vet,
ska prova lägga mig igen nu och blunda och önska att jag somnar,
annars vettfan vad jag gör, går ut och springer ett varv runt huset kanske?
ne nu fan får det gå att somna,
godnatt på er,
Puss
klockan; 02.43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0