Halloj

Vaknade för exakt en timme sen!
otroligt skönt, sov i 10 och en halv timme :)

Igår blev det inte som tänkt,
jag och mamma åt mat hemma ist
sen tog jag bussen ner på staden,
träffade monk & emmis, var där ett tag
sen blev det bussen hem till emelie
så var vi där ett tag, och sen gick vi till hemköp ;F
och sen tillbaka till ems,
skulle egentligen sova där, med filmmys hela natten
men mamma ringde och ville att jag skulle komma hem
så jag satt mig på bussen och åkte hem,
haha :b
men jag hoppas det blir filmmys inatt ist? :D
________________________________________

Det är mycket som snurrar i min skalle just nu,
jag menar hur ska vi göra i helgen?
ska vi på ockelbomarknad?
ska vi sova där? hur kommer vi hem?
när ska vi till sthlm?
ska vi göra något med far o yllvan?
Min katt mår inge bra, vi måste till vetrinären?
när ska vi köpa tält och tågbiljetter?
osv, vi alla flickor måste träffas och bestämma nått :O
monkan åker ju på lördag också :(
usch vad tråkigt, när den ena av oss kommer hem åker den andra..
Ge mig bara 15 Juli, så skiter jag i resten...
______________________________________

Annat nu, hörs sen :)                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0