fortfarande arg :(

JAG ORKAR INTE SKRIVA NU FÖR JAG ÄR SÅ ARG, MEN HÄR KOMMER ETT INLÄGG TILL MIG FRÅN MIN BÄSTA VÄN SOM HON SKREV DEN 21 AUGUSTI 2005
____________________________________


JENNIFER LILJEQVIST
Jag Hataaar när vi bråkar, ALLT känns bara så meningslöst då,
för det vi bråkar om är så himla töntigt. :(
Du vet att du betyder ALLT för mej, precis allt, jag gör allt för dej,
även om det innebär att jag mister ngt annat eller ngn annan.!
Jag kan gå igenom eld för dej jennifer.!
Du vet också att du är min bästa vän, jag har kännt dej sen jag vet inte hur länge, 6 - års, typ, och det är en lång lång tid..
Jag vet att jag separ ner mej och dampar, men jag kan inte rå för det, FÖRLÅT!! :'(
Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst, en massa positiva saker om dej, och massa minnen..
Kommer du ihåg smörnäs? Du och jag var ovänner dom första dagarna för jag hade slagit dej på benet å du klev mej på tån, haha sen när det åskade var jag jätte rädd, och så har vi reklamen hallå hur kul hade vi inte då när vi inte bråkade vill säga.. :)
Sen har vi ju alla gångerna du har sovit här .. :) Och rullsand, där var vi också ovänner för något töntigt.. :P men tänk på allt nu, att vi kan skratta åt det nu efteråt.. !!!
Ta åt dej bäävs allt jag skriver för jag menar och står för vartenda ord jag skriver!..
JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN ALLT JENNIFER, <333
// Din Emelie


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad tycker du om nattlinnena i min blogg? :)

2008-06-27 @ 01:15:39
URL: http://lookinsideyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0