Det kallar jag äkta kärlek <3



Haha, kolla bilden!!!!
vad jag skrattde när jag såg den nyss ;'D
måste ju bjuda på den,
är inte min lilla soetaste kusin så sööööööööööööööt :) <3
Gud vad jag saknar henne!!
och min andra kusin, (hennes bror)
dom är fan världens bästa,
fan vad jag saknar er :(:(
tur att vi får träffas nästa vecka säger då, jag!! :)
Jag försökte komma på när det var sist vi träffades men jag kom inte på :O
men så såg jag en bild på oss när dom var här,
och det var i februari..
fyfan va sjukt, vad arg jag blir på mig själv
att det gått sån jävla lång tid!
det är 4 månader!
det blir 5 månader nästa vecka..
sjukt, så lång tid får det inte ta mellan gångerna,
menmen
träffas ju nästa vecka, och det är jag väääärldens gladaste för :)
mina sörpönor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0