19 DAGAR KVAR, HELT JÄVLA SJUKT :):):)

Fint vädet idag, jävligt skönt måste jag säga,
jag försöker vara glad och göra det bästa av situatonen trots peace and love ;/;/
och det går ju sådär men jag försöker inte tänka på det ;F
tänker på att det bara är 19 dagar kvar, 19 DET ÄR HELT SJUKT :|:|:| :D:D:D:DD:D
Jag kan inte fatta det!! snart är vi där!!!!!!!!! :D:D:DD jag längtar mer än nånsin! :)
det ska bli såååååååå underbart! :) äntligen!

Iaf :b
jag ska strax ta bussen eller om en halvtimme, till staden,
ska vidare mot valbo, persson ska inhandla nån tröja tror jag :b
och jag dom underbara skorna om dom finns och jag inte ångrar mig i sista sekund, som vanligt..
haha aja sen ska vi tillbaka till staden, måste hämta kläningen som vart hos någon sömerska och skorna som är på omklackning :b och så måste jag förbi tandis och hämta snoddar...
sen ska jag träffa monk, tildis o emmis =)
sen får vi se!
eller jo jag ska hem och packa ;)
Nefan, ja skriver mer sen,
ha det så bra!
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0