underbart

Idag när jag vaknade satt jag mig här, sen åt jag frukost
och efter nån timme tog jag cyklen och trampade ner på staden och träffade emma och monica =)
så gick vi och köpte solstift, handkräm och lypsyl på apoteket ;D intressant va ?
efter det gick vi ner på h&m för jag skulle köpa strumpbyxor, men blev sånna inköpta?
nej kom nyss på att det glömmde jag helt bort..
kikade efter en bikini..  och jag testade den jag testade i Sthlm igen..  + en till
och dom är väldigt fina, men inte 100 % nöjd, men dom fick det bli iaf : )
har inte så mkt till val, jag menar vi åker om en vecka och jag har ingen bikini.. (fast nu har jag) hihi
köpte en av dom , den andra blir imorgon : ) blev 490 för båda..
Efter det skulle vi träffa monks bror men han hade hunnit åkt hem.. :/ tusan, för han är så snygg! haha :'D
aja så vi tog våra bikes och cyklade till fars arbete, så gick vi runt lite där och kikade på alla våningar och i alla rum..
och vi kompå världens bästa idé, där blir det lätt halloween party! det är perfekt där ;)
haha aja, sen fick vi pengar av min far så cyklade vi till ica och köpte korv, bröd, räksallad och rostadlök =)
så grillade vi korv där Tobbe håller till^ väldigt mys och skönt sådär i solen :)
sommarkänsla!
efter ett tag trampade vi ner mot staden igen och vidare hem..

Har vart hemma en stund nu, men nu ska jag trampa ner på staden igen ;) så får vi se vart vi tar vägen..
vi hörs sen (:
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0