TISDAG , då åker vi.

Jahap, en ny dag idag.
Vaknade 8 imorse! av att det lät som om det var jordbävning, det lät så otroligt högt att det inte gick att sova,
lät som om dom stog i mitt rum och borrade och hade sig, fyfan, vad arg jag blev ;/
så både jag och kattis gick upp, var ingen idé att försöka sova, det var nå nissar på taket som höll på fixa..
lite hänsyn borde dom väl ändå ha ;/
satt mig och läste tidningen, sen slutade ljudet efter ett tag så jag la mig igen och somnade, sen vaknade jag av telefonen vid 11,
har duschat nu och klätt mig och fixat lite..
ska sminka mig strax sen ska jag ta min fina pärla och trampa ner mot staden och träffa Emma, så ska vi cykla till fars arbete och grilla (; får se vad det blir för gott idag, han pratade nått om grillspett (; mums.

Sen ikväll är det ju sommarkväll med artister osv på staden, så jag och mina vänner ska ner dit ikväll..
sen vet jag inte så mycket mer,
ni får ha det så bra (:
Puss.
________________

PÅ TISDAG KVÄLL SITTER JAG OCH EMELIE PÅ BALKONGEN PÅ VÅRT HOTELL I BULGARIEN OCH NJUTER!!!
det låter ju helt underbart! =)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0