TAGGA

Har ja någonsin varit såhär taggad?
Jag vet fan inte, för nu är jag så grymt taggad!!
wooho säger jag! ;D
LÅT DET BARA BLI IMORGON ;D;D;D

///
Det är liksom NU det roliga börjar med lovet osv ;)
jag menar imorgon är det fest på hög nivå!
på söndag ska jag packa och på måndag ska jag fixa lite saker..
på tisdag åker vi :D:D:D:D till Sunny beach ;) vi blir borta i två veckor, sen kommer vi hem på en onsdag och då är det sommarkväll, dagen efter det åker vi till yran och kommer hem därifrån på söndan, på måndan får vår kropp vila på tisdan fyller emelie 17 år! på onsda till lörda äre cityfest.
Det är helt sjukt ;);) inget kan nog bli bättre?
Jag säger bara en sak, stackars våra kroppar..
jag menar två veckor i sunny, = alkohol i stort sätt varje dag, så kommer vi hem en kväll sen blire alkohol i 3 dar på yran och sen efter 3 dar är det cityfesten i 4 dar..
FAST sen efter det, då äre SLUT!
då måste vi skärpa oss och sluta leka alkisar, då ska vi ha regler!
Fast ska jag vara ärlig så ser jag det som en mer omöjlighet än en utmaning.
Men vem vet, det kanske funkar? man måste ju hoppas iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0