@ Stockholm!

Nu är jag och Sandra i Sthlm,
kom igårkväll, åt tacos då, sen kikade vi tv, och sen blev vi alla så sugna på chips & godis så vi sprang ner på ica och handlade :F hiih sen hem igen och kika tv, sen somnade jag som en stock först av alla!

Vaknade av mobilen idag men jag snozade om en timme, var så trött, men sen steg jag upp sen väckte jag sandra så åt vi frukost, och sen fixade vi oss, så åkte jag, sandra, anders och anna in till T- centralen, (kusinerna ville med oss)
så gick vi direkt och åt den vad ska man kalla de, vi äter där jämt när vi är i Sthlm, kinabifé, mums =)
efter det gick vi i lite affärer, hittade världens finaste kläning =) så det blev en blå sådann inhandlad, (blå, haha låter sjukt för och vara mig) men den är jätte fin, och så blev det ett rött linne i samma material/sort fast en kort :) och ett svart linne på h&m, jag visar bild så fort jag kommer hem =) efter de tog vi tunnelbanan tillbaka hit..
sandra har somnat på soffan nu och kusinerna vet jag inte rikigt vad dom gör, vi ska väl äta något om ett tag,
sen ska vi in till sergel ikväll och kika bio ;) salong 1 med 510 platser! dendu! lite annat än Gävled salonger ;)
haha aja ne ska sluta nu, vi hörs nå mer sen :)
puss på er alla,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0