@ Sthlm

Jag kikade nyss på bilder på datorn, och jag hittade väääääääärldens söötaste bilder på mina två sötkusiner när dom var smååå :):):):)
dom är bara för bäst! :) aaaaaaaaaah vad jag älskar dom,
och faktiskt så önskar jag att man kunna spola tillbaka tiden i sisådär 7 år, det skulle vara perfekt!
men det går ju inte, helt omöjligt faktikst, men dom är lika älskade nu också =)

iaf, sitter här nu jag, och sandra kikar tv, nå äckligt tråkigt barnprogramm och så sitter hon o skrattar för sig själv :S
jag tror att hon lider av något, jag menar skratta åt tecknat? :S jag HATAR tecknat, uscch.

ajja :b vi var på grönan idag somsagt, men jag tror som jag sa att jag växt ifrån de där..  blivit för gammal helt enkelt :O kan man bli det? Jag menar visst det är skoj med karuseller och så, men det var roligare förr.. ^^
känns som jag blivit för stor helt enkelt, jävligt tragiskt, menmen nu är det överstökat för iår!
vi åt iaf fish and chips där, sen köpte vi glass och sen såndär godisklubba + remmar ;F
huhu sen tog vi båten + tbanan hem vid 10, känner mig helt slut efter 5 timmar på grönan.
På tal om grönan! man ser ju en hel del folk när man är där, och ALLA tjejer från Sthlm ser PRECIS likadana ut, lika mycket smink i fejjan, lika stora tjocktröjor, korta shorts, håret i en stoooor boll på huvudet och allmänt jobbig syn för ögonen, (+ den riktig hemska stockholmskan, den verkligen skäär i öronen) usch det var jobbigt att se dom, tur att man inte ser dom varje dag..   Hur ser Gävle tjejer ut ?   de kan man ju undra faktiskt.. ? ;b
men som tur fanns det en hel del snygging pojkar att vila ögonen på ;-):-);-) mums!
och hahahahaha jag och sandra stog i kön till vilda musen, så sa sandra att en turk stog och kolla på oss, så vände jag mig om och rikigt han stog och glodde, (det var kanske ingen nyhet om turkar) men iaf han var riktigt ful :D med byxorna uppdragna långt över naveln, så stog han bara där, helt själv, och sen när vi hade åkt klart karusellen så såg jag han där han satt själv i en såndär vagn för 4, så pekade jag på han för det såg så kul ut, och sen gick det inte att vara tyst för mig och sandra, hahahahaha han var så söööööööt som satt där själv och log, :'D:'D jag förstår att ni tycker att det låter skit tråkigt, men det var det verkligen inte :D han såg så nöjd ut! riktig söting! =)

_______________________________

Imorgon ska vi vakna när vi vaknar, så ska vi vara med Anna (min kusin, för er som inte vet) vi ska på centrum här nere och kika, dom har ju byggt om nu så det är typ SKIIIIIIIIIT stort här! massa affärer osv.. :b brabra!
jag behöver köpa en massa saker innan Bullis...
sen har jag lite och fixa innan vi åker åxå ;O
aja sen på kvällen blir det bio ? :p
________________________________________________

Nu har jag inget mer att tilläga för tillfället..  skriver väl nå mer imorgon?
Ha det så bra, pusspuss
_________________

Ni får en gammal bild på mig, Anna och Anders som jag hitta på datorn


 Jag och Anna hos mig i typ februari i år..

och här en på mig och Anders (:


 Anders ger mig massage i stugan förra året precis efter Bulgarien i början på augusti..

Ne nu ska jah försöka bli trött så jag får lägga mig (:
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0