@ Sthlm

Hola på er!
Vaknade för någon timme sedan eller en timme sen typ, åt frukost nyss och är proppmätt,
sandra sover fortfarade..

Idag ska vi hem till tråkiga Gävle igen... tar tåget som går halv 6, sen ikväll får vi se vad som händer?

Igår hade vi tänkt att vi skulle gå på bio, men det blev helt enkelt inte av..
Jag, Anna och Sandra var ner här på centrum en sväng, köpte skor till Anna, och jag köpte en toperingskam och en ögonbrynskam ;D intressant va?
hittade inte resten av sakerna jag ville ha.. ;/
menmen måste hitta dom i Gävle,
sen köpte vi mat på ica, vi skulle laga mat tills min moster kom hem :b
och efter många tankar kring vad vi skulle göra blev det kycklingtacos (:
väldigt gott faktikst! :)
efter det vilade vi magen i 4 timmar sen åt vi kladdkaka med glass + grädde som min moster gjorde ;D
muuumma vad gott!
sen tog jag min moster, anders och anna oss en promenad ner till stranden här.. gick på en timme
väldigt mysigt :)
sen när vi kom hem kikade vi någon läskig film som gick på tv,
sen somnade jag som en stock :D
sov i 10 timmar inatt ;O
så jah borde vara utvilad..
ne nu ska jag kika runt lite mer och sen väcka sandra kanske ?
vi ska ju hinna med stan en vända innan tåget gåt hem också ;)
nästa gång jag skriver är vi hemma i tråkiga Gävle igen,
hejdå på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0