SNAAART!

kan tänkas att snart åker viii :)
weeei vad tiden rinner iväg!
Imorgon kan jag säga, imorgon åker vi!
huhu :)


ska fixa massa imorgon för resan, handla en del saker, träffa vännerna osv.. :)
på tisag morgon kommer min skjuts vid 11? sen bär det av!

Jag kom och tänka på en sak
Jag kommer sakna ihäl mig efer mamma :| hur tusan ska det gå?
kommer sakna pappa med såklart! <3
usch vad jobbigt det kommer bli, saknar dom redan fast jag inte ens åkt!
haha :'/ uuusch.


Tur att det finns telefon!
menmen nu ska jag försöka lägga mig, fast jag inte är nå trött än :/
ikväll ska jag sova med mamma! <3 hihi

Min säng är full med kläder och sånt som ska med till Bullan!
ska packa imorgon..
godnatt på er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0