MOGEN JÄVEL.

helt seriöst, dethär måste vara den jobbigaste dagen på hur jävla länge som helst,
allt är bara skit, precis allt, var ett bra tag sen jag mådde sådär piss.
Jag har så mycket jag skulle vilja skriva, så mycket tankar,
men det är alldeles för "oprivat" här för att jag ska kunna göra det.

HUR KAN ALLT VARA SÅ JÄVLA SKIT BARA?
JAG ORKAR VERKLIGEN INTE,
FYFAN
KÄNNS SOM JAG KÄMPAT KLART,
VAD JAG ÄN GÖR, SÅ BLIR DET ALDRIG BRA,
MINA VAL BLIR FEL VAD JAG ÄN VÄLJER,
ORKAR INTE HA DET SÅHÄR MER.
DET FÅR VARA NOG.


GE MIG LIVSGLÄDJEN IGEN, NÅGON.
FÖR DET HÄR FUNKAR INTE LÄNGRE.

___________________________________

OCH PRICKEN ÖVER I:ET FÖR DEN HÄR JÄVLA DAGEN
KOM JU LÄMLPLIGT,
NÅGON JÄVLA IDIJOT HAR GETT UT MIN MSN PÅ
NÅN JÄVLA CHATT PÅ PASSAGEN,
SÅ ATT MASSSA JÄVLA ÄCKEL PEDDOS ADDAT MIG.
SERIÖST HUR DUM FÅR MAN BLI?
JAG BLIR SÅ JÄVLA MATT OCH ARG,
FINNS VERKLIGEN INTE ORD.
MOGEN JÄVEL.
___________

Känns som att hela min msn är smutsig nu, smutsig och äcklig, fast att alla peddos är blockade&borttagna,
och som att jag inte är trygg med den längre,
ska jag behöva göra en ny för att någon är äckligt omogen?
_____________________________________________

Livet är fan helt jävla sjukt,
och denhär dagen har varit hemsk,
orkar inte tänka mer,
ska sova och hoppas att jag vaknar till något meningdfullt.
Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0