livet är i sin ordning

Tjohopp!
Nu mår jag bra, nu njuuter jag av livet, och det är underbart! =)
Jag hoppas att det fortsätter att vara så..


Jag hade lite problems med mina vänner tidigare ikv vad vi skulle hitta på för något, men det slutade med att jag trampade ner till staden på min fina pärla så gick jag till brända där sandra och hennes mormor satt (:
så blev det en cider där, och mys i sofforna ;F sen gick vi vidare mot tant grön och tog en cider där, så bordet bakom oss sitter min far med hans vänner =) så när det började regna satt vi oss under taket med dom ett tag :)
sen skulle vi dra oss hemåt, och jag kände inte för att ta pärlan hem så det fick bli bussen ;b fast jag måste säga att jag föredrar att cykla! men jag tyckte inte jag hade något val..  aja :b det var en jätte mysig kväll iaf :)
__________________________________________

Imorgon då jävlar, då blire partay! =)=) på hög nivå.
Vi ska vara hos Persson ;) 3 bussen! sen får vi se hur det slutar.. ; )
ne jag behvöer min sömn nu, puss & godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0