Jag är nöjd med tillvaron.

Ja för det är jag, faktikst.

Somsagt så trampade jag ner på staden, träffade mamma en snabbis sen Monk & Emmis :)
tusan vad fort det går att cykla ner..  7 min, så är man mitt på stan, det är positivt!
Mitt bsuskort gick ut igår, så nu blir det till att cykla när jag ska någonstans, tänker inte köpa ett nytt busskort för en vecka.
Jag menar jag och Emelie åker ju nästa tisdag! aaah kan knappt beté mig ;b känns..  jag vet inte hur, magiskt kanske ;D
haha och iaf efter det ska vi till Yran ju så busskort får bli efter det (:
när jag iaf hade träffat monk och emma gick vi och hämtade min kläning, äntligen!
köpte den för länge sen och har inte kunnat andvänt den än, det var egentligen min avslutningskläning, men den gick ju sönder samma morgon...
efter det gick vi och köpte en foundation till mig och sen en aftersun på yves :b
sen tog vi cyklarna och cyklade upp till Ö&b och kikade tält, och det blir nog det vi köper..
ett shampo, en deo och en tandborste fick följa med hem därifrån ;b
sen cyklade vi ner på staden, träffade på Jozz :) var skolavslutningen senast!
så det var lite små trevligt, sen blev det så kallt så vi åkte hem :b
satt mig här och nyss åt jag varma mackor ;F
ska väll sitta här tills jag blir trött och somnar.. :)

Imorgon blir det cykling igen!
(: huhu.

godnatt på er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0