Grönan idag! =)

Yes, idag blire grönan =)
vaknade för en timme sen typ, mina kusiner och min moster har åkt och badat, men jag och sandra skippade det,
ska strax väcka sandra, så ska vi äta frukost, sen ska vi duscha och fixa oss, sen vid 3-4 ska vi åka in till slussen och ta båten ut till grönan =) mys, blir första gången för i år!
_____________________________________________

Igår var vi ju på bio somsagt såg, "sex and the city" som säkert alla andra också sett, och det var rikigt bra! =)
verkligen, rikigt rolig ;D och jag kan säga er att jag ALDRIG i hela mitt 18 åriga liv sett ett enda avsnitt av sex and the city på tv förr, men filmen har jag sett (: och jag kan rekomendera den starkt ;-)
_____________________________________________________________

IDAG ÄR DET 13 DAGAR DAGAR KVAR TILL ATT JAG OCH EMELIE ÅKER TILL BULGARIEN =)=)=)
HELT SJUKT!!!!!!!!!! INTE ENS TVÅ VECKOR!
TIDEN BARA RINNER IVÄG, HELT SJUKT, DET GÅR LÄSKIGT FORT, PRECIS SOM EN BERGOCHDALBANA..
-hur fan stavas det?
____________

Ne hejdå på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0