Gårdagen :) 12 juli 2008

Eftersom att alla andra är bögar och inte uppdaterar så får väl jag ta och göra det!

Jag kan berätta lite om gårdagen, som jag lagt in bilder ifrån;
jag blev väckt vid 11, då blev det frukost och chillprill sen 12 ringde jag och väckte sandra
och sen blev det in i duschen! och efter det blev det fix, sen var jag lagomt klar till 3
då tog jag bussen, med all jävla packning, och det gick :F fast mamma följde med mig till bussen, haha!
aja sen på stan kom monica och emma och mötte mig :) så tog vi 11an vill Sandra..
där fixade vi fram allt på bordet och fixade med musiken osv.. :b
sen var allt klart då blev det till att börja med alkoholen, sen runt 6 tiden kom Daniela, Linnea och Katti (Danielas Uppsala vänner) väldigt trevliga! :) så vi satt där, pratade, knäppte kort, lyssnade på musik och drack alkohol ;) mysmys..
sen vid 8 tiden kom Matilda och hennes vän Sanna :) så fortsatte vi så till alkoholen tagit över, då blev det alt möjligt ;o
vi dansade, knäppte mer kort, Katti & Daniella mådde dåligt, sen mådde Sanna dåligt, haha iaf, sen skulle vi ut någonstans egentligen, men så blev det ju inte! haha, Daniela, Katti och Linnea fick skjuts hem och vi andra tog bussen till staden förutom Sandra som stannade hemma, vi träffade Emelie på staden, sen gick vi mot donken och träffade lite folks ;b hhaaah vad kul det var! sen blev det tio i två bussen hem! och det var lätt värt att ta bussen en halvtimme innan sista, pga alla jävla människor som åker på sista! så det var skönt :F kvällen slutade inte som den egentligen skulle ha gjort..  men det gör väl inget.. det får bli en annan gång! ;)
det var iaf en väldigt lyckad kväll! :) <3
_____________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0