Gårdagen

Har blivit lite dåligt dom senaste dagarna med uppdatering, men så kan det va!

Igår iaf, så var jag på staden hela dagen med emelie, carina och jenkan (: (carina o jenkan är emelies mamma o syster)
det var jätte mys, först var vi och växlade pengar, 5700 var till bulgarien! =)=) det ska räcka under två veckor.. det är iaf 407 kr per dag.. så vi kan leva livet ;) haha, jag menar det är sjukt billigt där, mat på resturang kostar typ 40 kr, sen en beer på "krogen" 10 kr och en vodka flaska i affär för 40 ;) wooohooo!
efter växlingen gick vi till waynes och åt en kycklingsallad :) mums.
Så satt vi där jätte länge och bara mös.. efter det gick vi och inhande lite på staden, blev en till bikini för mig, (lovar ska lägga in bild snart) så blev det strumpbyxor, och ett linne :) sen tror jag inte det blev så mycket mer, jo juste ett telefonkort^ efter det blev det väl inte så mycket mer.. vi hade trevligt iaf (: sen trampade jag hem på min pärla.
Jag verkligen älskar att cykla!
   
så var jag hemma ett tag, sen tog jag pärlan igen och mötte sandra vid willys backen så cyklade vi ner mot staden och köpte smak till waterpipe och sen mor bomhus! haha, vilken resa :D vi stannade i bomhus centrum och köpte korv, läsk och vitlökssås åxå (; sen vidare mot svanis! där var hon och hennes två vänner..  dom fixade maten så åt vi korv & pommes :) mums, sen skulle vi dricka alkohol, eller dom drack eller ah nått glas, men jag kände inte fört :O förstår inte, haha, laddar väl för helgen ;) haha aja så satt vi där ute o mös, men det blev så satans mycket mygg så vi gick in..  och då bakade jag kladdkaka :F mums! hihihihi med grädde, så när vi hade ätit det blev det till att vila magen och prata skit, sen efter 1 nångång inatt trampade vi hem på våra pärlor ;) glömmde säga att emma o monkan åxå var med (:
var hemma någongång strax innan 2 ;b somnade halv 3..
___________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0