17 timmar och 45 min kvar! sen sitter vi på planet.

AAH BARA NÅGRA TIMMAR KVAR :| LÄÄÄÄÄSKIGT!
Inte kan jag sova heller, är inte ett dugg trött :/
trots att jag gick upp vid 10 idag...  menmen vad gör det?

Imorgon vid denhär tiden sitter nog jag och Emelie på någon resturang och äter mat skulle jag tro?
vi är framme i Bulgarien vid 21, och vid hotellet kanske vid 22 efter vi hämtat väskorna osv..
det känns fortfarande inte som det är på rikigt, känns lite konstigt ;b

Jag vet vad det jobbigaste kommer att bli, det är att jag kommer sakna min mamma så jobbigt mycket, jag saknar henne redan och jag har inte ens åkt, fyfan :/ kommer sakna ihjäl mig, undra om det finns saknapiller?
det ska jag fan uppfinna! tänk vad dom skulle stor sälja! Jag menar hur många människor saknar inte någon?
Jag är fan bra smart ibland!
_________

Idag åkte jag ner på staden vi halv 1 och träffade Matilda, sen kom Emma och sen Emelie :)
så gick vi och fixade en sak.. sen var vi på staden någontimme, köpte hårspray, alvedon och shampo!
sen åkte alla åt varsitt håll, åt mat när jag kom hem, sen packade jag, och jag är nästan klar, har lite grejer som ligger på sängen som ska ner + sminket och sånt jag ska använda imorgon.
_____________________________________________________

Mina vänner vid namn, Sandra, Monica, Matilda och Emma kom hit vid halv nio så var vi här.. sen 15 min innan Perssons buss gick vi ut.. sen sa vi hejdå så åkte dom iväg
och jag gick och satt mig här : )
___________________________________________________________

Jag måste väl försöka sova snart..
men det kommer inte gå?
med alla tankar i mitt huvud...
fast det ska nog gå bra med allt, eller det måste gå bra med allt!
<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0