Tisdag 29 januari 2008

Nu ska jag ta mig o skriva litegrann hade jag tänkt mig, har inte skrivit sen i torsdags ;S varken haft tid & ork, så de får bli lite kort om dagarna sen dess.


I fredas var jag, emelie, pappa & ylvie o åt mat på asien kitchen :) det var jätte mys, sen blev de hem.


I lördas blev det ingenting, gymmade på dagen med emelie (: sen blev de inte så mycket mer..  första nyktra helgen på länge! :)


I söndags blev de som vanligt, som alla söndagar.. inget speciellt, eller något, fick "Im legend" på datorn (: det var spännande, trodde min dator skulle explodera av en film men nejnej de gjorde den ju inte ;D så jag blev hel glad, och så har jag viljat se den lääänge :) & så var jag o emelie o tränade, skönt! :)


Igår efter skolan blev de stan en sväng för mig, emelie & matilda, eftersom att vi fick sluta 45 min tidigare på engelskan (: så tänkte vi kika runt lite bara..  var grymt länge sen jag var på staden o kikade/handlade ;p så det var skoj, hittade två pumps på dinsko, heel fina :) två svarta vagabond blev de (; & så blev de en tröja på staduim (: sen gym med världsbästa emelie! =) efter gymmet, tog jag & emelie en promenad till henne, hon packade väskan, sen tog vi bussen till mig, åt mat, gick till ica o köpte lite onyttigheter ;D (aaa) sen blev de kika på andra avenyn och sen Im legend :) heelmysigt, sen somnade vi runt 12^ hann bara se 54 min av filmen, sen blev vi så trötta & de vart sorglit i filmen, så resten får väl bli typ imon ? ;b


Idag efter skolan tog jag & emelie bussen till stan med matilda sen tog vi bussen till mig ;b ingenaning om varför vi åkte till stan först ;S haha aja så kan de bli, i alla fall, här åt vi lite som va kvar från igår ;D ochsådär, sen tog vi bussen tillbaka till staden 4, gick till gymmet, tränade en timme, sen paus, gick & köpte bananas ;D sen 6 blev de ett spinningpass! :) sköönt! idag var de inte ens jobbigt, eller de vare ju, men tiden gick så fort, så grymt fort, när vi var klar efter en timme kändes de som 10 min ;S  haha aja ;b sen blev de bussen hem, åt mat, kollade på gossip girl, verkar heelbra (: sen duschen & nu datorn (: stressdag! kom på att jag har läxor till imon, men vart finns tid för dom? eller har funnits tid? ingenstans! :( haha aja får väl läsa genom de lite fort nu innan ja ska soova, både engelska, spanska & ekonomi ;/


ne nu blev jag trött, ska lägga mig, fresten imorgon kommer Fatima hem! ;D;D fast hon kommer sent på kvällen så de blir väl kalasträff me henne på torsda! ;) myysmyyys.


Imorgon ska jag & emelie prova på Sawate, de kan bli skoj! =)


Gonatt!


Kommentarer
Postat av: camilla

asian kitchen? varför drog ni inte till lilla saaaajgooon? ;)

2008-02-04 @ 08:22:53
URL: http://camillaedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0