Tisdag 22 januari 2008

Nu sitter jag här, ivrigt att få åka iväg o träna ;D bussen går om 20 min, woho! först blir de gym en timme sen ett spiningpass en timme, skönt! (:

Idag skulle jag o min bästa vän emelie somsagt ha möte med biträdande rektor & anna-karin (samhällsläraren) men nej så blev det inte! Anna-Karin är sjuk! tusan vad arga vi blev, första gången sen vi började i augusti har hon närvarat på varenda lektion men just idag som vi skulle ha möte med henne, jo då är hon sjuk! störande! mötet får bli av på torsdag? aja istället på samhälls lektionen kom nån nisse och pratade om datorerna våra, att vi ska lämna in dom nästa vecka för dom ska ominstallera dom o lägga till lite program, låter väl bra, fast de gör mig egentligen ingenting, använder den inte ens^ aja hon pratade bara i en kvart typ så vi fick sluta 20 i 1 (: istället för halv 2, skönt! :)

Historia provet gick väl sådär kan man väl säga, jag o mina svar (; resultatet får vi väl se nästa vecka? eller kanske redan på fredag om vi har tur, hoppas på ett G iaf! 

ne nu lär jag byta om, HEJS.

______________________________________________

Nu sitter jag härigen, har nyss duschat, innan de kikade jag på andra avenyn, grymt bra det! och Håkon är en snuuskgubbe! usch. haha aja innan de åt jag mat o precis innan de kom jag hem från gymmet, blev bakifrån de här nu, men så kan det bli ibland^ var grymt skönt och träna i alla fall, spinigpasset var medel! fick vi reda på när vi satt  oss på cyklarna, men det funkade ju fint ;) haha det var så fult, jag & ems gick in till rummet där vi spningcyklar lite innan vi började, så stog de 4 cyklar där,  det såg grymt bögigt ut :'D blev jag, emelie + 2 boys, haha aja det var skönt i alla fall, nu ska jag sova hade jag tänkt mig, avrt gymt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0