Onsdag 23 januari 2008

helluuuuu gott folk =)
jag känner mig grymt trött, förstår inte ;S klockan är inte ens halv tio, men det kan inte hjälpas, jag lägger mig ju inte efter kloclan, blir sängen efter det här lilla inlägget (:


Imorse var vår första lektion idrott & då var vi på gymmet, grymt skönt, spelade pingis med Matilda ;D woho pingis är skoj, sen blev de lite smått gym också, sen var lektionen över! sen blev de mattematik lektion, pratade mest med Jozz, Tilda & Sarispolaris om helgen + nästa helg + andra helger & sommaren, finfinna planer där! ;) dom måste bara uppfyllas också.. sen blev de lunch (: sen hade jag min första stöd engelska lektion den här terminen, kändes bra (: somsagt jag & engelska går inte ihop rikigt^ aja de gick bra i alla fall, sen hade vi språk, blev inte så värst mycke gjort pratade mest med Elin ;b får ta igen de hemma, så de blir fint resultat på provet ;b huhu sen till sist hade vi ekonomi (: och då fick vi tillbaka våra prov, som vi hade förra veckan, och det är knappt sant, jag fick 1 poäng ifrån VG de ni, jag som nästan var säker på att de inte ens var ett g, men Jan är bra han! ;D ska plugga på hårt till nästa prov så det blir ett vg i slutbetyg (; skulle inte sitta fel^ kan ju hoppas iaf ;D aja lektionen gick fint, förstog allt :D nästan ^^ matilda får hjäla ma sen med de som inte rikigt kom in i hjärnan ;b aja sen var de slut på skoldagen (: tog bussen ner till stan med Janni & Matilda, träffade emelie =) eftersom hon var sjuk idag så blev de ingen skola för na ;/ så gick vi på staden en liten stund, kikade lite (: var meningen att jag skulle hitta mig ett par träningsskor, men det gick inge bra ;/ hittade en massa annat fint ;D fan kom på att vi skulle gå o boka bord, men de glömmde vi tydligen bort, kom på de nu.. aja får bli av imon.  Sen gick vi och gymmade (: heelskönt. Började med magen idag också ;) kommer nog bli fint! huhu^^^ blev där i 90 min, fixade med korten o sådär, jag har tydligen råkat fått Camillas kort från förra året :'D så vi ändrade med namnen o sådär :b sen vid halv sex blev det bussen hem :) åt mat, satt mig här, gick en sväng till ica och handlade bananer med mamma ;D haha, bananer är min nya kärlek, det är sjukt gott, äter minst 2 varje dag, det har blivit mitt nya beroende. Allefall, sen blev de duschen när jag kom hem & satt mig här, men nu har jag skrivit så mycket, helt ointressant egentligen ;b men så kan det bli ibland, näe nu ska jag sooova, Gonatt! (;


Dagen imorgon blir heelskön, 3 lektioner, sen slutar vi 10 i 1 (: woho, kan ju inte bli bättre! Blir hem då & ladda för spiningpasset klockan 18! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0