Måndag 21 januari 2008


Idag har jag varit trött, inte ansträng mig något alls i skolan känns det som, satt uppe i biblan med Emelie, Sara & Jossan på matte lektionen det var höjdounkten på dagen! ;b haha aja sen på engelskan fick vi gå hem, fin höjdpunkt det med! Då vandrade jag & emelie ner på staden, köpte varsin apelsin :D och träffade lite folks (: alltid trevligt, sen gick vi mot gymmet, tränade i en timme (: hel skönt. Sen blev de bussen hem, åt mat satt mig här, försökte läsa historian men det gick inge vidare, det är grymt svårt :S läste om samma sak flera gånger, måste nog vara mig det är fel på ;O :b fattar inte vad jag läser :S helt ointressant också, förstår verkligen inte varför vi ska lära oss om vilka kungar som levde förr o vad dom gjorde osv :S helt onödigt enligt mig och emelie! vi har prov imorgon på typ 14 sidor, jag har läst typ fem av dom, sen gav jag upp ;s usch historia är inte min grej. Ajja får hoppas att nån annan sötnöt i klassen pluggat.. ;) haha ^^ när jag insåg att det inte var någon ide och fortsätta läsa tog jag mig ett bad det var skönt (: huhu nu sitter jag här igen, blir sängen strax.

Imorgon blir de en sköön dag (: börjar med sovmorgon :D sen matte, sen historia prov^^ ;S sen lång lunch och till sist samhälle. Efter samhällslektioen halv 2 ska jag & emelie på möte med biträdande rektor & Anna- Karin så kallade monstret (samhällsläraren) kommer bli ett givande samtal! jag & emelie är taggade!! Ändrar inte hon på sig vet jag inte vad vi gör. I alla fall så när de är klart blire hem en sväng skulle jag tro, sen till gymmet vid 5 (: & sen klockan 18 ska vi på spining pass! =)=) något vi längar efter, ska bli grymt skönt! :) jag förstår inte men jag är grymt taggad för träningen/gymmet varje dag! ;D känner hur jag längtar ;D höhö.

Helgen får de bli lite kort om, i fredags blev de till o vara hemma & ta det lugnt bara^ i lördags blev de fest, med emelie & matilda =) först hos ems då bjöd matilda på fika :D eftersom hon fyllde år i fredags^ hihi det var helgott. Vid 12 vandrade vi ner mot staden, blev till jackpot träffade hel trevliga människor ;) sen när dom stängde blev de upp mot söder en sväng o sådär, sen blev de sibylla! ;D huhu men vi åt maten på donken, buusigt :D aja sen blev de hem nångång vid 3 ? Fyfan vilken kväll säger jag bra! :'D skojvare!

Igår blev de inte mycket, som vanligt på söndagar, men det var fint väder :D hur fint som helst, kände hut mycket jag saknar våren, var sol & allt (: så jag o mamma tog oss en promenad till willys ;'D sen vid 5 åkte jag in till stan, träffade emelie så gick vi & gymmade (:

De var väl typ allt för denna gång, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0