Uppdatering

Jomenvisst nu kände jag för att skriva lite här i min lilla blogg (: ett sista inlägg för dagen!

Skärgårdsdoktorn var bra, men jag kikade bara en sådär 20 min ;O sen var jag tvugnen & fixa ögonbrybsfärgen, och jag orkade inte fortsätta kika på de, så jag kikade på avsnitten av andra avenyn som jag missat ist :b lagomt till någon minut i 8, sen kvälens avsnitt (: vad bra det är! Jag tycker så synd om Hamza :(:( Och Håkon är helt ute ur min synpunkt, jag diggade han grymt i början men nu, en snuskgubbe? :S:S usch. Ajja sen blev de dags för Köping ;D har aldrig sett något roligare programm, dom är så grymt söta!!!!! :):) diggar dom till 1000. Och Tobbe heter han, lätt min favorit! Och Linda Hammar, vilken kvinna! ;D;D synd att det knappt håller på i 30 min bara :/ menmen, efter de läste jag faktikst i min historia bok :D och jag förstog allt! Det är ju inge svårt..  men att jag ska komma ihåg allt, det är svårt! Ingenaning hur det ska gå imorgon..  eftersom att inget fastnar i huvudet :/ menmen det går som det går^ jag orkar inte stressa upp mig, fast det har jag gjort inför det här, men jag får skylla mig själv, jag är JÄMT ute i sista sekund, kvällen innan, och tror att allt ska fastna då? nej det funkar inte så. 

Men på fredag kväll kommer jag vara glad, då har jag klarat skolveckan, (fast det kan kan egentligen inte säga redan nu) med ett stort spanska prov + dethär seminariet vi har imorgon, och då kommer jag vara stolt :D 

Jag vill ha lördaaaaaaag! Det ser jag verkligen framemot :)
Ska planera de lite bättre på tisdag efter skolan, så det blir en perfekt lördag med rätt folk ;) huhu.

Ne nu hade jag väl inte så mycket mer och informera om, känner att magen gör lite ont nu & vi har inga alvedon hemma :'/ tog sista igår, tusan, men imorgon finns det nya! Blir sängen nu och imorgon har vi sovmorgon!! Kan inte bli bättre, Godnatt mina läsare :) 


Haha P.S (som man säger, sa förut)
Under dagen har jag tillkommit med hela 7 inlägg här, jävligt aktiv här jag!)

____________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0