Uppdatering om dagen

Jag har spanska prov imorgon somsagt & det känns ju lite sådär, må jag säga, kollade igenom papperet nu vad vi ska kunna och det är en hel del... ;O jag försöker så gott jag kan & lära in mig allt ikväll, det som inte fastnar, fastnar inte, så enkelt är det.

I alla fall så efter skolan tog vi bussen ner på staden, jag & emelie, så träffade vi Carina & Jenkan (Ems mamma & lilla syster) så vi gick & åt, Subway blev det ;D woho, precis det jag var sugen på & tyckte jag var förtjänt av! (: haha^ efter de gick vi och kikade runt lite sådär, hittade inget :( fast jag var inte så aktiv i letandet heller ;b det får bli imorgon för snart är det lördag & jag måste ju ha något på mig. Iaf efter ett tag på staden tog jag bussen hem, det var skönt, efter släpandet av väskan + datorn! usch jag ska aldrig ta hem datorn igen, hatar & bära på den. 

Det blev ingen träning idag heller.. Usch ;/ Imorgon måste det verkligen bli av! fast det blir det också, för då är det Spinning med Lasse igen ;D;D Skönt!

Ne nu ska jag fortsätta med spanskan & sen ta mig ett bad (;

Hejdå min läsare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0