Underbart väder! = underbar dag (:

Tjingeling! Vilken fantastisk dag!! Vädret är underbart & det får mig att må underbart (: Vädret påverkar verkligen mig & mitt humör.
Våren är här & det kan inte bli så mycket bättre.

Nu har jag duschat & fixat mig, om en halvtimme blir det bussen till staden & träffa flickorna :) mysmys, blir väl en sväng runt på staden sen förmodar jag att det blir en latte på Waynes ? (; 
Dagens outfit ser ut följande, blå dieseljeans, svarta vagabond pums med spännen, en rosa/vit radig skorta h&m, silvtigt skärp till de från h&m, o sen min nya skinjacka (: eller fresten jag visar det på bild! ;D

Nu har jag inte så mycket mer & säga, hur dagen fortsätter får vi se, ska lägga upp en bild nu, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0