Trippen (:


Emil kom somsagt o hämtade upp mig så åkte vi ner på staden och hämtade upp Emma, o sedan hämtade vi Sandra. Stugan är jätte mysig!!! :):):) ett sött litet hus, så det här blir nog perfekt ;D huhu
Efter den trippen blev det Ö&b ;D luffluff, men vi skulle köpa glas för helgen & dom finns bara där typ :b sedan bussen ner på staden & Latte på Waynes med Sandra & Emma :) mysmys, men det blev bara en snabbis, sen skulle sandra iväg o äta med Inger :b o jag träffade kusinerna & moster min på staden så gick vi ner på Br, dom skulle köpa sig en varsin leksak, blev några små bilar till anders & nå ponny hästar till Anna :b sen blev de förbi o hyra film :b o sen bussen hem, så vi kom nyss hem, har precis ätit blev spaghetti med köttfärssås :) helgott!

Om en halvtimme börjar Gossip så det blir kika de, nu är det sjukhuset såg jag, så de blir kika de, efter gossip blir det filmen vi hyrde ;b

Hejs =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0