Torsdag

Nu ska jag snart åka & träna, men jag har några minuter över så jag tänkte skriva lite här, idag har varit en heelt okej dag förutom det jävla vädret!! Ussssch vad kallt det är ute!! ;/;/ höll ju på frysa ihjäl idag kändes de som, menmen jag får väl skylla mig själv..  eftersom det är jag som klär mig.
I alla fall på språket satt elin, ida & jag i grupprummet, det var skönt :) pratade om allt möjligt, öppnade inte ens boken ;O sen hade vi samhälle, det var lite segt o bara sitta o lyssna i 80 min, men fattade allt anna-karin sa så det var helt okej ;D sen hade vi lunch o sen skridskor! men som tur fanns inte emelies o min stl :D ^^  typ (a) så vi fick gå en promenad, det gjorde vi sååå mkt hellre (;(; huhu. Sist hade vi matte prov, gick jätte bra :) trorjag..  svarade på  allt i alla fall, till och med vg uppgifterna ;D var inte så svårt.. hoppas jag^ ;D sen slutade vi :) tog bussen hem satt mig här.. sitter här än, men ska strax iväg ;b

Imorgon blire lyxdag ;D om vi kallar den så, slutar 11.25 ;D ekonomi + engelska sen slutar vi! :)
Har inte en enda plan för helgen.. men vi har pratat om att umgås vi flickor, så jag hoppas väl på det (:
Kika melodifestivalen blire åxå! ;D
Ne nu lär jag gå till bussen..  uppdaterar senare ;D
HEJS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0