Tjingeling ;)

Nu sitter jag här och försäker välja till "inviduella val" och det är inte lätt ska jag berätta, valet ska vara inne imorgon och jag började nyss kika igenom papprerna.. det finns egentligen inte såå många val och  välja på när man tagit bort alla val till 3an som vi inte kan välja på & det som jag inte alls vill ha, menmen jag funderar & funderar..   förra året valde jag fitness och körkortsteori..  fast det hann jag ju inte uppleva som sagt ;b menmen har några som verkar intressanta, Socialkunskap verkar intressant, verkar nog som det blir de..  till antingen hösten eller våren, sen körkortsteori verkar ju bra.. är ju ett stort + för körkortet.. eftersom jag inte ens börjat med de. Sen styrketräning verkar skoj, lära sig en massa om styrketräning, kost & sånt =) fast känns ändå lite onödigt jag menar jag & emelie gymmar ju redan.. och har fått kostlära & träningslära, och undrar vi något är det ju bara o fråga på gymmet.. :P  men det verkar ändå skoj.. menmen, sen är det väl fitness, fast det verkar egentligen skit tråkigt :'D jag vet inte jag? Inte lätt det här, hatar & välja, är sämst på de, menmen ska diskutera med Ems imorgon, vill ju trots allt gå med henne (: palla ha något med massa annat folk, är ju från polhem + vasa ocksåå.. ;S fast jag lär ju ändå ha något som känns intressant, så vi får se imorgon, ska fundera lite till :P nog om de.

Gymmet gick hel bra idag =) och spinningpasset likaså, hade verkligen mycket energi idag, det kändes ;D somsagt det har stooooooor betydelse vad man äter innan man tränar.. märktes på passes i tisdags &dagens.
Efter de kom min far & hämtade mig, så fick jag alla <3 dag pressent (aa) en söt liten nalle & ett hjärta med gelehjärtan i :)) det var sött! hihi var från han & Yllvan :) när jag kom hem blev det mat, tv, dusch & nu datorn (:

dagarna ser i stort sett likadana ut varje dag..  skola, hem, gymmet, hem, mat, tv ( andra avenyn, du är vad du äter, efterlyst, gossip girl, i en annan del av köping, melodifestivalen) datorn, sängen osv varje dag.. :b
Skönt faktikst! =)

Och för helgen finns somsagt inga planer än, och tillochmed det känns skönt (: ska bara ta det lugnt.. eller måste plugga, på måndag morgon har vi jag vet inte vad jag ska kalla de, men jag, matilda & emelie + erika ska prata om våra revolutioner, jag har industriella^ så helgen får bli till o bli tay på allt om den, för måndag då jävlar, ska jag vara kung på de ;D men känner jag mig själv rätt, kommer det sluta med att jag sitter på söndag kväll efter aa, o försöker förstå nått av de hela.. ;b haha, ne så får de inte bli! har ju inga andra planer för helgen som jag kan skylla på, till varför jag inte pluggat på de, menmen ska nog träffa far en sväng & kanske flickorna? (; 

Ne nu blev klockan mycket, blir sängen nu! :)
Godnatt  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0