Störande

Kul att jag åker ner på staden, träffar emelie så ser vi att gymmet öppnar 13.00! och när var vi där? jo 11:50! det var inte skoj! fick vänta i en halvtimme på bussen.... att vi inte lärt oss tiderna än!
Och inte nog med det, för när jag kommer hem & ska låsa upp dörren märker jag att jag inte har någon nyckel med mig! och mamma var inte hemma, då kände jag att det inte är min dag idag, men som tur kom hon efter en 15 min sådär.

Åt  nyss mat & nu väntar jag på att den ska smälta, sen tillbaka till staden & träna!

Kom på också att jag har spanska prov på torsdag, så jag fick lite panik, har inte börjat plugga på det än, och det är ett stort prov.. menmen får väl börja med det imorgon?

För nu är det somsagt historian som jag måste fokusera mig på, så fort jag får orken.

Nu hade jag inget mer för tillfället att meddela, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0