Sportlooov =) Tisdag

Andra dagen på lovet idag, sköönt säger jag bara med lov!!! :):):) verkligen jätte skönt, det har inte kunna kommit mer passande :)

I alla fall så igår vaknade jag vid 9 ? åt frukost & satt mig här, sen tog jag o min kusin bussen ner på staden så lämnade jag han på biblan :b han skulle träffa några vänner där.. och jag gick o träffade Sandra =) så tog vi 1 bussen hem till henne, städade.. ;O det var inte så stökigt, en jävla tur de! ;b men alla jävla flaskor, av vin, sprit, drinkmix, läsk, cider & öl stog i en påse vid busshållsplatsen :'D tur att dom inte stog på bordet inne hos Sandra säger jag bara^^  när vi var klar med städningen tog vi bussen till staden så gick vi o kikade biofilmer, och vi hittade en intressant, sen gick vi och fikade på waynes (: blev ice tea & nån chokladkaka, satt där någon timme, o planerade lite :b huhu, vi kom på värsta idé:erna ;D (ingenaning om stavningen där) sen tog vi bussen hem, då var min moster o mina kusiner på bussen (: sen kom vi hit, så kom mamma hem o lagade mat, då blev vi glada ;D blev spaghetti  med köttfärssås ;D sen vilade vi magen lite, sen halv 8 bussen till godislandet.. sen bio halv 9 =) Vi såg Morgan Pålsson - Världsreporter ;D hur rolig som helst, klockren Morgan ;D efter filmen tog vi bussen hit, satt här en stund..  sen åkte Sandra hem & jag la mig.   Mycket mysig dag :)

Idag ska vi genomföra en del av vår plan från igår ;) huhu, den är fortfarande lite hemlig eftersom det inte är 100 % bestämmt än, men får vi bestämma så är det bestämmt ;D huhu, om en stund sådär, eller några timmar typ :b
ska jag, emma & sandra få skjuts av Emil så ska vi kika på emmas stuga i Engesberg :b och vi hoppas mer än allt att den är söt o bra ;D för då jävlar blir mina & sandras planer uppfyllda :b ^^^
Efter de blir det handla lite saker sådär :b

Och jag måste till tandläkaren igen! det ilar som tuuusan i en tand :( eller flera tänder? :S vad vet jag, gör jätte ont när jag äter något :( men jag var nyss där & då hade jag inga hål.. ;S konstigt dedär.

just nu är mina kusiner, min moster, min mormor, Bg & hubbe på travet, det var nån ridning/trav grejs för barn där.. men jag hittade inte lusten till & följa med, hästar är ju inte min grej precis, så jag kände att jag sitter bra här :b Så fort dom kommer tillbaka blir det maaat :) woho.

Hur dagen ser ut sen visar sig ?
Jag hoppas att vi ska träna senare :) vi har inte tränat sen i torsdags.. ;O känns hemskt, men tiden har inte räckt till helt enkelt.. men idag är det ju spinning också så det tar man sig tid till (:
Sen tror jag på kladdkaka här  ;) huhu
Och film med kusinerna ikv :)
Låter ju som en hel mys dag.
__________________________________________________

Jag mår fortfarnade illa när jag tänker på alkohol :| när tusan ska jag bli sugen på de igen ?
Jag hoppas innan helgen iaf, annars blir det ju lite problem ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0